1980 brzi voz Novi Sad-Vrbas-Backa Topola-Subotica 75 minuta.
Te godine su samo Slovenija i Vojvodina imale električne lokomotive.
Isti taj voz do Beograda sa samo jednim stajanjem u Indjiji je išao 60 minuta.
Pre 45 godina!!!
Posedujem red vožnje iz 1892. godine. Tamo lepo piše: brzi vlak iz Subotice polazi u 6,26 h , iz Novog Sada u 8,23 h, a u Beograd stiže u 10,05 h. Sve ukupno 3 h i 39 minuta za tu relaciju. Usput je stajao na 12 stanica.
To je bilo pre 132 godine !!! Baš smo napredovali !
Kad god ja idem vozom za BG i nazad vozovi kasne nekad i po vise od 20 min. Stoji se u Indjiji iz nepoznatih razloga iako je to na papiru najbrzi voz. Malo malo pa im neko navodno pokrade kablove. Neko tu nas ozbiljno zaj.... Danas je voz u 16 iz NS opet zestoko kasnio. Ako je i od ovakvih prevaranata i neznalica, mnogo je.
Volela bih da je vec sve gotovo kao sto je i trebalo da bude i da voz ide i brze, ali bolje ikad nego nikad. Vazno mi samo da se konacno resim onog prevoza sa kombijem do aerodroma u Pesti.
A niko da kaže da u svetu idu vozovi i preko 300km/h i koliko je podizvodjaca osiguralo milijarde strankama i pojedincima…
Secam se da imamo skuplje kilometre puteva nego najrazvijenije zemlje…
A ti sirotinjo guli parizer…
Živele Zeleznice
@ Brzi & ostali
Da pojasnimo stvari: kineski voz koji smo mi kupili je stigao bez ijednog evropskog sistema. Dakle - klot verzija. Morao je da ode negde na nadogradnju svih sistema koji se koriste u danasnjoj modernoj zeleznici u Evropi, a tu je najvazniji sistem ETCS 2 (II generacija). To je najnoviji koji je u upotrebi.
Dalje, mi svakako necemo putovati za Madjarsku pre '26, jer se tada pusta u rad njihova pruga. Dakle, kinez ce biti "sredjen" taman kad i Orban "sredi" svoj deo pruge. A do tada, zna se, sa postojecim vozovima 200 na sat do Subotice.
Nov voz koji smo kupili od Kineza odvukli su za Prag, gde će se godinu dana vršiti sertifikacija prema pravilima Evropske železničke agencije, i mi nećemo moći da ga koristimo još godinu dana pod uslovom da EU da sertifikat tom vozu a po svoj prilici da neće .
Dami svaka čast što je dostigla nivo eksperta u poljoprivredi (ministarka u prethodnom mandatu) i infrastrukturi( trenutno dir JP Infrastruktura Železnice). Samo se nadam i Bogu molim da nisu njoj slični genijalci gradili prugu koja je napravljena zarad Luke Pirej koju su kupili Kinezi. Veza istoka i zapada. Pametnom dosta.
Pozdrav svim dobrim ljudima.
"Od Beograda do Novog Sada potrebno je 36 minuta, a od Novog Sada do Subotice vožnja treba da bude u trajanju od 41 minuta. Znači, do granice sa Mađarskom ćemo dolaziti za 76 minuta"
Bravo direktorka, znaci 36 + 41 + po par minuta u NS i SU = 76min do granice
Zaista pohvalno. Još kada "izbace" kolosek ka aerodromu biće zaista svetski.
Ne želim zvučati cinično, ali na naslov se automatski nadovezuje konstatacija da će se duže čekati na ulasku u Mađarsku, nego li je potrebno da se stigne do granice, nažalost.
Srpske železnice,pre se stigne avionom do Njujorka nego vozom od Beograda do Niša.
Ali najbolja je izjava "Vrlo brzo, već tokom sledeće godine, moći ćemo u toku jednog dana da odemo na kafu u Budimpeštu i da se vratimo".To slušam od 2014.Pa i nije dugo,za naše pojmove.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Testira se brza pruga Novi Sad - Subotica: "Do granice sa Mađarskom vozom ćemo stizati za 76 minuta"
Autor: RTS
Novi Sad
•26.09.2024.
•13:03
Komentari 26
Piki
Te godine su samo Slovenija i Vojvodina imale električne lokomotive.
Isti taj voz do Beograda sa samo jednim stajanjem u Indjiji je išao 60 minuta.
Pre 45 godina!!!
Zla...
To je bilo pre 132 godine !!! Baš smo napredovali !
Putnik
021
Pa toliko mi treba gradskim prevozom Futog/ Ns
Sta
Bluesbaba
Alex
Secam se da imamo skuplje kilometre puteva nego najrazvijenije zemlje…
A ti sirotinjo guli parizer…
Živele Zeleznice
Djoka
Da pojasnimo stvari: kineski voz koji smo mi kupili je stigao bez ijednog evropskog sistema. Dakle - klot verzija. Morao je da ode negde na nadogradnju svih sistema koji se koriste u danasnjoj modernoj zeleznici u Evropi, a tu je najvazniji sistem ETCS 2 (II generacija). To je najnoviji koji je u upotrebi.
Dalje, mi svakako necemo putovati za Madjarsku pre '26, jer se tada pusta u rad njihova pruga. Dakle, kinez ce biti "sredjen" taman kad i Orban "sredi" svoj deo pruge. A do tada, zna se, sa postojecim vozovima 200 na sat do Subotice.
Dejan
Dejan
Futog
Brzi
Tanja021
Samo pitam
Hoće se testirati i nadvožnjaci, da li otiče ili se sakuplja voda ispod njih...?
Joka
Pozdrav svim dobrim ljudima.
AHAHAHA
Bravo direktorka, znaci 36 + 41 + po par minuta u NS i SU = 76min do granice
joe
ns
EvoOvako
Ne želim zvučati cinično, ali na naslov se automatski nadovezuje konstatacija da će se duže čekati na ulasku u Mađarsku, nego li je potrebno da se stigne do granice, nažalost.
stasa
Srećko
Lopovska posla
Ali najbolja je izjava "Vrlo brzo, već tokom sledeće godine, moći ćemo u toku jednog dana da odemo na kafu u Budimpeštu i da se vratimo".To slušam od 2014.Pa i nije dugo,za naše pojmove.
Opozicionista
Mladi, obrazovani i sposobni sad će lakše i brže odlaziti iz Beograda i cele Srbije preko graničnog IZLAZA Horgoš...
elf221
Karte poskupele ali i dalje voz staje kod Pazove i kod Indjije...
Joki
Khm
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H